Innovatie

Bij ons draait alles om innovatie. Corman, pionier in hart en nieren, heeft innovaties geïntroduceerd die de botersector ingrijpend hebben veranderd: het watervrije melkvet, de boter in plakken voor artisanale gebruikers, de koelkastsmeerbare boter, de boter met een verlaagd cholesterolgehalte en de meest recente innovatie: de eerste vloeibare boter onder het merk Carlsbourg.

Kennis van melkvet

De kennis van melkvet verbeteren

Nieuwe producten

Het vernieuwen en creëren van producten die de markt van morgen vormen

Maatwerk

Unieke oplossingen op maat ontwikkelen, die perfect aansluiten op de behoeften en verwachtingen, in samenwerking met onze klanten

Technische ondersteuning

Onze klanten ondersteunen bij de industriële toepassing van onze oplossingen en ingrediënten

Sinds 50 jaar investeert Corman continu in onderzoek en ontwikkeling, met een exclusieve focus op boter, room en melkvet. Dankzij deze unieke inspanningen op wereldvlak zijn wij de technologische leider op het gebied van melkvet en kunnen wij innovaties doorvoeren die onze sectoren doen bloeien.

Het werk van onze R&D-afdeling stoelt op 4 missies:

  • Kennis van melkvet
  • Nieuwe producten
  • Maatwerk
  • Technische ondersteuning

Bekroonde innovaties

Hieronder volgen enkele voorbeelden van innovatieprijzen en beloningen voor onze producten:

Beurre liquide

Beurre liquide

De eerste vloeibare gebruinde boter, gebruiksklaar zodra hij uit de koeling komt.

Balade Vital

Balade Vital

Boterspecialiteit voor een normaal cholesterolgehalte

Balade Clean Label Cream

Room zonder toevoegingen

De enige lightroom zonder toevoegingen. 100% smaakvol met een buitengewoon romige textuur.

beurre des chefs

beurre des chefs

De Beurre des Chefs is de eerste kant-en-klare geklaarde boter.

BUTTERSign : de essentie van boter gevangen in en natuurlijk aroma

BUTTERSign

de essentie van boter gevangen in en natuurlijk aroma

INN' Awards & Golden Archers

Inn’Awards

inn’awards & golden archers

De INN' Awards belonen de meest overtuigende innovaties van België. Ze worden uitgereikt door een jury van deskundigen en personen werkzaam in de distributie.

Golden Archers

De Golden Archers, de prijzen voor de beste nieuwe voedings- en non-foodproducten die op de Belgische markt werden geïntroduceerd, worden elk jaar door het Koninklijk Belgisch Comité voor de Distributie toegekend. Het beeldje dat aan de winnaars wordt uitgereikt, stelt een boogschutter voor, waarbij de pijl symbool staat voor het nieuwe product dat zijn doelwit treft, met andere woorden: de verovering van de markt!

De winnaars